2012.05.20

2012-05-20 @ 22:31:18














Idag började vi dagen med att åka på Loppis i Lund.

Tindra fyndade en jättefin tavla (helt ny!) med Nalle Puh,
samt olika djur + ett hus i trä - Noa's Ark.

Efter det begav vi oss till Cafeét i Stadsparken.
Vi satte oss på den mysiga uteserveringen,
det var proppfullt och kön verkade aldrig ta slut..

.. men glass - det skulle vi ha! :D
Kan lägga upp bilder därifrån sen :)

Sedan har vi även påbörjat förberedningarna
inför att Poolen ska startas. Klora, och så vidare.

Och som ni ser har jag varit i farten igen,
och fotat blommor. Riktigt blom-fantast! :)

Till sist, har jag glömt att visa vilket
riktigt fynd jag gjorde i Fredags.

Leopard-tygskor, superfina!
Allt med leopard, me likey.









Kommentarer

Postat av: Elise

answ: eller hur är den!

Trodde typ alla skulle ha den i sommar men har inte sett en enda som haft den, så jag köpte den innan den tog slut ;)

2012-05-22 @ 20:55:02
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback