2012.02.29

2012-02-29 @ 20:54:00



Det finns helt underbara skal som är fyllda med Hello Kitty,
Cupcakes, Chanel, Louis Vuitton, Blommor, Bakelser och diamanter..

Helst ska det vara väldigt mycket dekorer också, här snålar man inte :)

Har beställt hem lite olika dekorer, så att jag ska sätta ihop ett eget skal.
Kommer nog att vara pilligt & mycket jobb, men absolut värt det!

Det är ingen nyhet att jag gillar Hello Kitty/Cupcakes/Bling Bling.

Finns hur många olika modeller som helst, men
hämtar inspiration från skalen på bilden ovan.

Någon som vet en bra sida där man kan köpa Mobil Deco? Helst Svensk.










Kommentarer

Postat av: Ellen~

sv: jag köpte deco-delarna från en kompis som köpt i Kina, så tyvärr har jag ingen sida at rekommendera :/

2012-03-01 @ 21:10:00
URL: http://electricheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback