2012.02.26

2012-02-26 @ 21:51:57

 



Igår (Lördag) var vi på Burlöv Center.
Vi åkte först & främst dit, för att Tindra skulle
få välja ut något på BR eftersom hon fick ett presentkort därifrån.

Samt så var jag på jakt efter lite pärlor & annat pussel.
Har nämligen bestämt mig för att designa ett eget Iphone skal.

För då kan det ju bara inte bli fel - Det blir precis som jag vill ha det!

Vem tror ni inte vi sprang på om inte självaste Nalle Puh
& Svampbob Fyrkant? Jag trodde Tindra skulle
springa fram till dom gladeligen, men ack så fel jag hade.

Dom var ju väldigt mycket större i verkligheten, än
vad Tindra är van vid att se dom på Tvn.

Hon hade bestämt sig, hon vågade inte gå fram & hälsa på dom.

Men när Nalle Puh vinkade åt Tindra & gav
henne en slängpuss så var inte den som var den.

Hon gav Nalle Puh en slängpuss tillbaka!

På BR valde Tindra ut en stor lastbil, samt en mindre.
Pojke eller Flicka, hon är galen i bilar & allt
som har med brum att göra :)





 


Kommentarer

Postat av: angelica

Så rädd mitt lilla hjärta var ! :( men hemma kan hon pussa på nalle puh .. :)



2012-02-28 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback