2010.05.29

2010-05-29 @ 14:19:42

.. VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG :)




Den 18 Maj år 2010 kommer jag aldrig att glömma,
då kom Tindra till världen & jag blev moster :)




Tindra kom med sol till oss, som mamma A. sa :)




En stolt pappa med sin dotter.



En sovande ängel :)



Tindra sover gott i Moster Sannas famn :)



En gäspandes sötnos.

 


Märkeskläder, ska de va'!



Mamma A. med Tindra :)

 


Tindras bästa vän, - nappflaskan.



Tindra med sina nya "hossor" :)



Tindra chillar :)



Tindra gillar att suga på moster Sannas knoge :)




Man kan inte annat än tycka att hon är världens finaste barn :)








Stolt Moster




Kommentarer

Postat av: lolly

hej såg att du kommenterat på min blogg angående Urban outfitters linnet. Du kan få den för 250 om du vill. Den är helt oanvänd som du ser och lapparna hänger kvar.

Ps. Grattis till babyn :)

2010-06-01 @ 01:31:41
URL: http://lollysbloppis.blogg.se/

Postat av: Mamma À

Min underbara älskling! <3



Jag blir alldeles rörd av inlägget. Det trillade någon liten tår:)

2011-01-21 @ 19:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback