Grattis Tindra! ♥

2012-05-18 @ 21:16:18



Idag är det 2 år sedan Tindra kom till oss (med solsken!)
Jag kommer ihåg det som igår.

Märkte att det var något den dagen. För Mamma verkade dölja
något när jag pratade med henne. Men jag tänkte inte mer på det.

Den dagen i skolan hade jag Nationella Prov i Svenska
och jag var såå nervös! Hade knappt sovit på natten,
men var bestämd att gå dit och göra mitt bästa.

När Nationella Provet var över fick jag reda på att
Angelica & Tobias åkt in för att förlossningen satt igång.
Och lilla Tindra föddes till slut.

Att dom inte berättade något för mig var enbart
för att jag skulle vara koncentrerad på mitt
Nationella Prov. Förstod inte det då,
men jag förstår nu varför dom gjorde så :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback