2012.05.17

2012-05-17 @ 23:55:44















Idag har vi varit & kollat på fotboll. Vädret var absolut ingen hit.
Det växlade mellan sol, blåst, regn & jävlans hagel.

Mejram hade med sig en egen boll som hon lekte med.
Och det blir aldrig tråkigt att hämta boll :)

Blev väldigt få bilder, eftersom jag inte ville
 ha uppe kameran när det regnade :)

Men regn & blåst är ingenting som Tindra bryr sig om.
Hon ska ut & leka i storm om hon så vill.

Man får ha rätt kläder på sig helt enkelt :)

Notera att mina foppatofflor jag har
på bilden där jag sitter med Tindra
är riktigt inne just nu ;-) hehe.

Imorgon är det en stor dag för Tindra,
jag hoppas att hon sover som en prinsessa
sin sista natt som en 1-åring. Puss på dig!









Kommentarer

Postat av: Anonym

har du hittat på mycket nu hittils under denna härliga långhelg? :)



PS; glöm inte delta i helgens sweetie! :D

http://fotokobran.se/2012/may/helgens-sweetie.html#comment

2012-05-18 @ 23:31:15
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback