2012.05.16

2012-05-16 @ 19:21:00



Igår åkte vi in till Malmö för att vara åskådare när
Pappa sprang Blodomloppet. Självklart var Mejram med,
och hon passade på att mysa i min famn :)

.. Vilket var gosigt eftersom det var blåsigt & kallt.

Och för någon dag sedan så gick min älskade
väska som har nitar under sönder. Dragkedjan
är kaputt! Ska lämna in den, så att den blir
lagad. Så länge får jag ha min nya väska.

Visst är den fin? :)

Köpte den för ett tag sedan,
men den har aldrig blivit använd.













Kommentarer

Postat av: Elise

en dragkedja kostar ju några hundralappar, men ett tips är att lämna in den på den gården som ligger på st Lars. Den vätter ut mot stora vägen mellan motorvägen och nova. där är en som har ett eget skinnsömmeri där, lämnade min väska där en gång, Superduktig, men som sagt, det kostar ju en slant ;)

2012-05-19 @ 07:33:54
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback