2012.05.14

2012-05-14 @ 20:58:29













Här kommer lite bilder ifrån helgen.
Som vanligt har det varit fart & fläkt, bus & lek.

(Jag vet att ni gillar mina blommiga "mys-byxor" hehe :-)

När vi var på Burlöv Center i Lördags inhandlade
jag söta klämmor till Mejram. Visst är hon söt?

Handlade även mycket fina tårtfat/pajformar på Chilli
som dom reade ut till under halva priset. Galet!
Kan lägga upp bild på dom sen :)

Vi var även på Bio i Lördags kväll & såg
Dark Shadows med Johnny Depp ♥


Kommentarer

Postat av: Tobias

Härliga bilder :) bilden på mejram vid sandlådan blev riktigt bra :) enda som fattas är en bild på grillngen för att sammanfatta dagen :D Jag måste skaffa blommiga byxor.........

2012-05-14 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback