Big Bowl

2011-01-29 @ 23:34:56






Ikväll var jag och bowlade med Mamma, Pappa, Angelica, Tobias & Tindralicious.
Tyvärr missade jag, mamma & pappa cirka 15 minuter av bowlingen -
med tanke på att det är i stort sett förjävla omöjligt att hitta en parkering i den staden.
Sen när vi väl kom på plats, och började spelet. Så gick det åt hallonskogen för mig.
Är inte alls nöjd med mina poäng, och jag vet att jag kan spela bättre.
Det var tur att vi hade Tindra med oss, som var otroligt glad och satt och
pratade (skrek?) högljutt rakt ut i luften, och hoppade som en bumbibjörn på golvet.
Tobias förutsåg i sin blogg att han skulle ta hem vinsten, och tyvärr tror jag att han fick rätt.
(Psst, tryck på hans namn i början av texten - så kommer du in på hans blogg och
får se resultaten, samt bilder från bowlingen. Glöm inte att kommentera!)
Om jag får tag på bilderna imorgon, kommer jag självklart att lägga upp dom.
Jag hoppas att ni kikar in här igen, och att ni kommenterar.














Kommentarer

Postat av: Sara

Bowling är så kul :)

2011-01-30 @ 12:55:31
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback