2011.02.27

2011-02-27 @ 20:33:05












VARNING. Du kan bli snurrig av att kolla på denna videon :-)


Denna Söndagen började med att jag, Angelica, Tobias & Andreas
tog en promenix i Skrylle. Var väldigt kallt och blåsigt, men vad gör
man inte för våra små älsklingar?

Tror jag pratar för alla, när jag säger att det var värt det!

Promenixen resulterade i att hundarna fick springa av sig lite på en fotbollsplan.
Mejram hade en såkallad playdate, med Fluffi & Tuva :-)
Kolla bilderna ovan, samt den lilla videofilmen.
Älskling ligger just nu helt utslagen i soffan, inte lätt att vara trött.














Kommentarer

Postat av: Annelie

Så fina våra vovsingar är!! De ser ut att ha jätteskoj, tråkigt att jag skulle jobba.. Vi kanske kan ses någon dag och låta dem busa igen!?

2011-02-27 @ 20:38:57

Postat av: Angelica

Ja dom är fina :)



Dom hade superskoj!!

2011-02-27 @ 20:55:12

Postat av: Sanna Westeson

Jag tycker absolut att vi ska göra om det någon gång. Mejram, Fluffi & Tuva hade det hur skojigt som helst :)

2011-02-27 @ 21:01:58
URL: http://westeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback