Pictures, <3.

2012-07-10 @ 22:31:17








Har haft lite problem med att lägga över bilder
 från Systemkameran till datorn.

Datorn reagerade inte på att jag satt i
minneeskortet i minneskortläsaren i datorn.

Så blev helt ifrån mig, trodde att datorn gått paj.
Sedan när jag satte i minneskort i kameran stod där "no card"

Så då fick jag lite halvt spel faktiskt. Hade precis tagit en hel drös
med bilder på Mejram när vi var i Sövde och badade för någon dag sedan.

Så jag kom fram till att det måste vara fel på minneskortet.
Så vi köpte ett nytt idag, och "ta i trä" men det funkar hittills.

Är dock väldigt ledsen över alla förlorade bilder på det
minneskortet som inte fungerar. Någon som vet hur
man kan lösa det på något sätt?

Vill tacka Tobias för all hjälp, och för att du alltid
finns tillgänglig med "IT/Mobil/Kamera-support" :)

& ja juste, idag friade Tindra till mig
med en fin Hello Kitty ring som hon köpt på Öland :-)
Tack Tindra <3












Kommentarer

Postat av: william

så söt hund:DDD

2012-07-10 @ 22:52:50
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback