Mejram's stora dag närmar sig..

2011-03-15 @ 17:00:00









Att överraska sin bästa vän, sin hund med en liten tårta på deras födelsedag
är mycket vanligare än vad man kan tro. Bara för att det är djur,
betyder inte det att dom måste gå miste om godsaker som tårta?

Givetvis är där andra ingredienser, men det finns mycket smarrigt
som man kan röra ihopa. (Iallafall smarrigt enligt hundarna!)

Mejram's stora dag är snart här (Onsdag)
Självklart ska mitt hjärta få presenter & födelsedagstårta.

Jag håller tummarna, och hoppas att Mejram
gillar idén lika mycket som jag gör..

Man kan till exempel göra:
Göra pannkakor, och lägga leverpastej i mellan med köttbullsbitar.
Det finns galet mycket olika hundrecept som man kan bläddra bland.

Det receptet som lät bäst, har jag lagt in nedan.
Vet du något bra recept? Tipsa mig gärna :)





















Kommentarer

Postat av: Annelie

Nicco tyckte väldigt mycket om hemmagjord knäckebröds tårta med leverpastej, granerad med hundgodis såklart. Vi brukade ta ett sånt stort, runt knäcke så ser det lite extra festligt ut! =)

2011-03-15 @ 18:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback