2011.03.06

2011-03-06 @ 18:35:59



Helgen springer förbi fruktansvärt snabbt.
Antagligen för att det är just då som man har som mest planerat?
Fredags var en viktig dag, och den blev snabbt avklarad.
Andreas, Annelie & Tuva kom även hit på spontanbesök,
så Mejram fick ännu en playdate med sina vänner.
(Fluffy & Tuva). Det var fruktansvärt blåsigt,
men det brydde sig dom små krabaterna inte om.

Lördag.
 Kvällen spenderades hos Angelica, Tobias & Tindra där det bjöds på god mat.
Det var Taco-paj i följd av Jordgubbs-paj som stod på menyn.
Såklart kollade vi även på Andra Chansen.
Som jag har sagt hela tiden, så gick The Moniker - Oh My God till final.
(I told you so?) Man blir riktigt glad av den låten :)
(En perfekt låt att städa till, heheh.)

Tindra's Hello Kitty Wallies som jag har köpt, blev även dom uppsatta.
(Se bild ovan)
Fick hjälp av Tobias & Andreas. Och det blev ju faktiskt sjukt snyggt! :)
(Antagligen för att jag snabbt antog rollen som arbetsledare :o))

Söndag.
Denna dag bestod av att jag, mamma, Angelica & Tindra åkte till Malmö.
Fick syn på att en barnvagns affär annonserade just med Hello Kitty vagnar.
Har länge haft ögonen på en Hello Kitty vagn. Liksom, hur fin är den?!
(Jag tror fan inte att någon blir förvånad?! .....)
Nu har jag fått min vilja igenom, och Tobias var inte så svår att övertala,
att låta Tindra åka i en Hello Kitty vagn. Så nu har Tindra finaste åket i stan!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback