2011.03.01

2011-03-01 @ 23:39:06



På den senaste tiden har jag haft ute väldigt mycket annonser på Blocket.se.
Allt ifrån Dolores skor från Nelly till en gammal tjock TV.
Möbler som har blivit utbytta, och som blivit över
och som egentligen bara står intryckt i ett hörn och samlar damm.
Det resulterade i att jag la ut dom till försäljning.

Denna veckan har vi haft fullt upp med att ta emot folk,
lasta släp och så vidare. Det är oerhört skönt att vi har fått sålt sakerna,
och att vi vet att dom kommer till nytta, istället för att bara stå här och skräpa.

Har du aldrig sålt något på Blocket?
Jag vet att det är desto fler som handlar på Blocket,
 men som aldrig har sålt något själv.
Har du något som bara står hemma och skräpar, tycker jag absolut
att du ska ta chansen att försöka sälja det på Blocket.












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback