2011.01.29

2011-01-29 @ 00:24:18

 





För några dagar sedan uppstod det ett i-landsproblem för Mamma & Pappa.
Dom har svårt att se tangenterna, när man sitter intryckt i ett mörkt rum.

Jag kan tangentbordet utantill, så jag behöver inte kolla lika ofta som dom gör.
Antagligen ganska logiskt att jag är mer datorvan, än både Mamma & Pappa tillsammans.
Men iallafall, snäll som jag är så hittade jag en liten LED lampa som fungerar
genom USB-porten (Se bild) - så jag klickade hem den direkt.

Jag tror nog att det köpet gjorde deras dag! Nu kan dom skriva mail och så vidare,
utan att den andra behöver undra om man är full bakom skärmen.












Kommentarer

Postat av: Tobias Lonkan Lindqvist

Grym pryl! Jag tror Tindra kommer att tycka den är rolig :)

2011-01-29 @ 05:35:35
URL: http://Lonkan-lonk.blogspot.com

Postat av: LIENE

sv: en av de godaste chokladen helt klart:D

2011-01-29 @ 19:17:44
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback