I <3 Cupcakes

2011-02-12 @ 17:45:21









Förra veckan fick jag hem mitt efterlängtade Cupcake-tyg.
Är väldigt svårt att få tag på, och man kan tyvärr bara köpa små bitar i taget.
Alltså helt omöjligt att göra något större, till exempel gardiner.
Idag hjälpte mamma mig med att sy till en löpare till köket, samt
ett kuddfodral till min säng. Blev väldigt sweet!
Kommer nog att drömma mer om cupcakes nu, än vad jag brukar :-)

Är det någon som vet vart man får tag på Cupcake tyg i metervara,
tipsa gärna mig då. :)


















Kommentarer

Postat av: Annelie

Det översta tyget var superfint!!!

2011-02-12 @ 18:03:26

Postat av: Ingela

Hej. Oj va fint det var, det översta... Letar efter cupecake`s tyg, för min dotter vill ha ett förkläde, men hittar inget. Var har du köpt detta. Tacksam för svar. Mvh. Ingela

2011-05-11 @ 09:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback