10.01.15

2010-01-15 @ 22:20:18

Idag var som sagt min & Sandras sista praktikdag.
Det kändes väldigt tråkigt och jobbigt när man insåg att det var slut efter idag.
Att inte få träffa alla varje torsdag & fredag som man brukar.
Det har blivit en rutin att gå dit, och man har verkligen lärt känna alla så satans bra.
Men that's not the end of the world. Nu kommer jag istället att träffa dom när jag ska jobba,
och det är supernice :) Jag kommer fortfarande att vara "Loppan", och det kan ingen annan
ta ifrån mig, he-he.


Min & Sandras surprise kan du se nedan.



Vi bjöd på chokladbollar och krämfläta, vi lämnade också ett litet meddelande :)











Kommentarer

Postat av: Andreas

Var är Mejram i tomteskrud=)?

2010-01-16 @ 11:49:04

Postat av: Maria - livet i Milano ☆

gott =)

2010-01-16 @ 12:04:35
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Postat av: Michaela

Åh fy fan så gott det där ser uuut!

2010-01-17 @ 15:26:12
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback